Min nye granne
Jag bor i en lägenhet på tre rum och kök. Jag har sparsamt möblerat eftersom min fd flickvän Lisa tog med sig en hel del möbler när hon flyttade för 1 år sedan. Jag är inte särskilt ledsen för det.…
@leopold5
leopold5
1 récits · homo
Jag bor i en lägenhet på tre rum och kök. Jag har sparsamt möblerat eftersom min fd flickvän Lisa tog med sig en hel del möbler när hon flyttade för 1 år sedan. Jag är inte särskilt ledsen för det.…
leopold5 Il n'a publié aucune série.
Il ne suit encore aucun auteur.
Il n'a pas encore d'abonnés.