Min nye granne
Jag bor i en lägenhet på tre rum och kök. Jag har sparsamt möblerat eftersom min fd flickvän Lisa tog med sig en hel del möbler när hon flyttade för 1 år sedan. Jag är inte särskilt ledsen för det.…
@leopold5
leopold5
1 zgodbe · homo
Jag bor i en lägenhet på tre rum och kök. Jag har sparsamt möblerat eftersom min fd flickvän Lisa tog med sig en hel del möbler när hon flyttade för 1 år sedan. Jag är inte särskilt ledsen för det.…
leopold5 nima objavljenih serij.
Zaenkrat še ne sledi nobenemu avtorju.
Še nima sledilcev.