Kellari
Oltiin tossa vapun jälkeisenä lauantain vähän liikentees muutaman kaverin kaa. Meit oli mun lisäks neljä tyyppii. Aleksin mä tunsin kai parhaiten kun ollaan käyty samois harkois vaik ei me mitään sen…
@Joni18
Joni18
Oltiin tossa vapun jälkeisenä lauantain vähän liikentees muutaman kaverin kaa. Meit oli mun lisäks neljä tyyppii. Aleksin mä tunsin kai parhaiten kun ollaan käyty samois harkois vaik ei me mitään sen…
Joni18 Non ha serie pubblicate.
Non segue ancora nessun autore.
Non ha ancora follower.